Hej
Då var det äntligen dags för Sisters Football Cup 2023. Vi är ett gäng som jobbat hårt för detta ett par månader och nu kommer det roligaste, genomförandet. Vi hoppas på en fantastisk fotbollshelg för alla spelare, domare, ledare, funktionärer och publik. Extra stort tack till alla som hjälper till att vara domare. Tack vare att vi genomför denna cup kommer vi kunna fortsätta göra en massa roliga aktiviteter så som cuper och träningsläger.
Fredag
På fredag den 30/6 kl 12.00 är spelarna välkomna till Fridhemsparken för att hjälpa till med förberedelserna. Se till att ni ätit innan ni kommer. Exempel på arbetsuppgifter är att förbereda i våra kiosker, packa goodiebags, packa upp pokaler och medaljer, sätta upp skyltar, samt att allmänt snygga till så väl ute som inne på Fridhemsparken.
Under genomförandet
Se till att klä er efter väder, kanske behövs ett ombyte. När ni har arbetspass ska ni ha en Sisterströja på er och när ni dömer en speciell domartröja. Tröjorna får ni i bollrummet. Ni som cyklar ställ era cyklar till höger om omklädningsrummen på grusplanen och inte i cykelställen eller på annan plats. Spelare från F15 och F17 som är domare och funktionärer bjuds på hamburgare och dricka i kiosken. Tänka på att du representerar Sisters Footboll Cup, Ängelholms FF och ditt lag. Så var engagerad och hjälpsam och ta med det bästa humöret. Ledorden för cupen är aktivitet, glädje och gemenskap!
Lördag och söndag
Samling kl 08.00 för er som har förmiddagspass. Ni som ska hjälpa till på parkeringen samlas kl 07.45. Alla andra ser till att komma i god tid innan ni starta ert arbetspass.
Se bifogat schema för domare och annan bemanning.
Har du ingen uppgift så fråga någon av era ledare så hittar vi en uppgift till dig.
SCHEMA OCH ARBETSTIDER
Se de tre bilagorna:
På lördagen och söndagen är det extra bra om många kan hjälpa till att röja undan efter sista matchen och prisutdelningen.
Mer info om cupen hittar ni här: https://www.procup.se/cup/36076.htm
Tack för ni hjälper till!
Med vänliga hälsningar ledare F15 och F17