Ängelholms FF
Glädje- Delaktighet- Utveckling
F 12-13 ( födda 2009-2010)

Råå IF
Ängelholms FF
Råå IFvsÄngelholms FF

Matchstart:fre 29 maj, 17:45
Plats:Råå IP B-plan 7-manna
Tävling:
Matchnummer: 132400042
Samling:16:45, Parkering, Fridhemsparken
Karta:Klicka här >>
Aktivitetsinfo: Då var det dags för vårens sista match för F11.

Vi möter Råå borta, det är en fredag så meddela om ni kommer direkt till matchen då många måste hinna hem från jobb osv.

Matchen spelas 3x20 med matchstart 17.45
Beräknas vara slut ca 19.00

I dessa Coronatider gäller följande:
Kom ombytta med matchkläder. Dusch och ombyte efter match sker hemma.

Medtag benskydd och vattenflaska.

Vänligen svara så snart som möjligt så vi ej kommer i tidsnöd.
Sista vårmatchen för F11
2020-05-31 19:05
Det var inte bara vädret som värmde i matchen mot Råå, det gjorde även spelet. Råå var nog innan matchen inställda på att ta hem matchen enkelt då vi alltid har haft svårt mot dem tidigare. Men våra tjejer kom ut och chockade dem med fint passningsspel och härligt närkampsspel, roligt att se att det vi har tränat på sista veckorna också gett resultat. Tjejerna gjorde en supermatch och lämnade Råå med uddamålsövertag även om det var väldigt jämt. Detta var sista matchen för våren för våra F11 tjejer, och vilket säsong de har gjort. Så duktiga.

Huvudpartners