Ängelholms FF logo
Ängelholms FF
Glädje- Delaktighet- Utveckling
F 9-10 ( födda 2012-2013)

F 2011-2012 (F14/15) » Övrigt
 
Tid:tor 18 juni, 17:30 - 19:30
Plats:Parkeringen vid Klitterhus
Samling: Parkeringen vid Klitterhus
Aktivitetsinfo:Vi fira våra tjejer och uppmärksamma deras fina framgångar från våren.

Vi samlas på parkeringen vid Klitterhus kl 17:30. Vi kommer lösa mat och dryck till tjejerna. (Lagkassan står för kostnaden)

Föräldrar och syskon är också hjärtligt välkomna. Dock får ni ta med er egen mat.

Vi kommer se till så det finns bollar och annat på plats. Det finns alltså läge för lite olika tävlingar.

Hoppas att så många som möjligt kan komma och fira tillsammans med tjejerna denna kväll.

//Tränarna

<< Tillbaka

 
Huvudpartners
Partners