Ängelholms FF

BLI MEDLEM
Kansliet stängt!
2024-03-14 08:46

Torsdag och fredag den 14 och 15 mars är kansliet stängt. Vi är tillbaka på måndag den 18 mars.

MVH

Kalle o Anna

Bryta tystnaden kring psykisk ohälsa
2024-03-12 10:28
Psykisk ohälsa kan drabba vem som helst MEN det finns alltid hjälp att få, både för den som mår dåligt men också för anhöriga.

ÄFF vill bidra i arbetet kring psykisk ohälsa och ett första steg är att sprida vidare information om två stödorganisationer, vilka vi mötte i föreläsningar under veckan som gick.
Under fliken Informationsmaterial på vår hemsida kommer nedan länkar till Aldrig Ensam och SHEDO finnas tillgängliga också för framtiden.

AlLDRIG ENSAM - NU BRYTER VI TYSTNADEN

Aldrig Ensam är en ideell organisation som startades av Charlie Eriksson 2013 för att bidra till en mer öppen dialog kring psykisk ohälsa. Syftet är att sprida information och kunskap för att bryta tystnaden och alla tabun. Alla kan drabbas – antingen själv eller som anhörig.

Mottot för Aldrig Ensam är att ingen ska behöva leva med psykisk ohälsa i hemlighet. Aldrig Ensams Facebooksida har blivit en mötesplats för drabbade och deras anhöriga. Här delar hundratusentals människor med sig av råd och erfarenheter.

Ingen ska behöva leva med psykisk ohälsa i hemlighet.
Du hittar hjälp och stöd via Aldrig Ensams hemsida.

SHEDO

SHEDO (SelfHarm and Eating Disorder Organisation) har funnits sedan 2008 och är en religiöst och partipolitiskt obunden förening som syftar till att sprida kunskap om självskadebeteende och ätstörningar.

De har en digital stödverksamhet dit både drabbade och närstående kan vända sig.
Se hit!
2024-03-11 08:58

Ängelholms FF senior dam- och herrlag, samt akademierna, söker dig som idellet vill vara ansvarig för tvättservice av match och träningskläder.

Arbetet sker när det passar dig, dvs, frihet under ansvar men någon timme per dag behöver läggas. När på dygnet bestämmer du!

Arbetet utförs på ideell basis men självklart kommer du belönas för din mycket viktiga instats i föreningen!

Intresserad?
Kontakta: roar@angelholmsff.se

Äntligen är det dags för års släpp säsongen 2024 är här!
2024-03-05 07:47

I samband med årets släpp så har vi det stora nöjet att lansera vårt nya digitala biljettsystem.

En annan nyhet för i år är att det nu är möjligt att prenumerera på årskort (gäller endast vid digitalt årskort), det vill säga att ni betalar månatligen för detta.

Genom att köpa ditt årskort eller dina biljetter via TicketCo får du billigare biljetter.

Missa inte seriepremiären den 31 mars- låt oss måla IP i gult!

Gå till TicketCo via länken nedan och säkra ditt årskort redan idag:

TicketCo - Evenemang ÄFF

Bingolotter/sverigelotten 2024
2024-03-01 11:51

Just nu säljer ÄFF ⚽️- lag lotter till BingoLottos Påskbingo och Sverigelotten för att tjäna pengar. Köper du lotter så har du chansen att vinna stort samtidigt som du stöttar oss, laget och vår förening. En riktig vinn-vinn med andra ord!

Tillsammans är vi ÄFF!  #digule💛

BLI MEDLEM